VERZENDING / RETOURBELEID & BETALINGSINFO


Verzending / Retourbeleid & Betalingsinfo Webshop 4Select B.V. (versie 1 2023)

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Meestal duurt het 3-7 dagen om een bestelling te verwerken, waarna deze wordt verzonden. De levertijd hangt af van je locatie, maar kan als volgt worden geschat:
● VS: 3-4 werkdagen
● Europa: 6-8 werkdagen
● Australië: 2-14 werkdagen
● Japan: 4-8 werkdagen
● Internationaal: 10-20 werkdagen

Vanaf waar wordt mijn bestelling verzonden?

We werken samen met een on-demand ordervervullingsbedrijf met faciliteiten over de hele wereld!

Worden er douanekosten in rekening gebracht voor mijn bestelling?

Bij internationale bestellingen kunnen extra douane- en belastingkosten van toepassing zijn. Deze kosten zijn niet in onze controle en worden beoordeeld door je lokale douanekantoor. Douanebeleid verschilt sterk per land, dus controleer rechtstreeks bij je lokale douanekantoor om te zien of ze invoerrechten en belastingen toepassen op je aankopen.


Bestellingen

Mijn bestelling zou nu al binnen moeten zijn, maar ik heb deze nog steeds niet.
Wat moet ik doen?

Voordat je contact met ons opneemt, help ons alsjeblieft door het volgende te doen:
● Controleer je verzendbevestigingse-mail op eventuele fouten in het afleveradres
● Vraag bij je lokale postkantoor of ze je pakket hebben
● Ga langs bij je buren als de koerier het pakket bij hen heeft achtergelaten

Als het verzendadres correct was en het pakket niet bij het postkantoor of bij je buren is achtergelaten, neem dan contact met ons op via info@4select.nl met je bestelnummer. Als je een fout in je afleveradres hebt gevonden, kunnen we je een vervangende bestelling sturen, maar de verzendkosten zijn voor jouw rekening.

Hoe worden jullie producten gemaakt? 

We werken samen met een print-on-demand dropshipper.
Ze hebben locaties over de hele wereld, dus afhankelijk van waar je bent, worden je bestellingen afgedrukt en verzonden vanuit de faciliteit die dit het meest efficiënt kan doen!

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvangt een trackinglink via e-mail wanneer je bestelling wordt verzonden. Als je vragen hebt over je tracking of zending, stuur ons dan een bericht op info@4select.nl

Ik heb een verkeerd/beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?

Het spijt ons zo als het product dat je hebt besteld beschadigd is aangekomen. Om ons te helpen dit snel voor je op te lossen, stuur ons alsjeblieft een e-mail op info@4select.nl binnen een week met foto's van het beschadigde product, je bestelnummer en eventuele andere details die je hebt over je bestelling. 
We zullen zo snel mogelijk met een oplossing terugkomen!


Retourneren

Wat is jullie retourbeleid?

We bieden geen retouren en ruilingen aan, maar als er iets mis is met je bestelling, laat het ons dan weten door contact met ons op te nemen via info@4select.nl

Bieden jullie terugbetalingen aan?

Terugbetalingen worden alleen aangeboden aan klanten die verkeerde of beschadigde items hebben ontvangen. Als een van deze van toepassing is, neem dan contact met ons op via info@4select.nl met foto's van verkeerde/beschadigde items en we zullen dat voor je regelen.

Kan ik een artikel omruilen voor een andere maat/kleur?

Op dit moment bieden we geen ruilingen aan. Als je niet zeker weet welke maat beter zou passen, bekijk dan onze maattabellen - we hebben er een voor elk item dat op onze winkel staat, in de productbeschrijving. Hoewel zeldzaam, is het mogelijk dat een artikel dat je hebt besteld verkeerd is gelabeld. Als dat het geval is, laat het ons dan weten via info@4select.nl binnen een week na ontvangst van je bestelling. Vermeld je bestelnummer en foto's van het verkeerd gelabelde artikel, en we sturen je een nieuw exemplaar of geven een terugbetaling!
Share by: